מוצרים מודפסים לחיילים

הדפסה על חולצות מכל הסוגים

מוצרים מודפסים לחיילים

חיילים המקבלים חולצות סוף מסלול מודפסות או חולצות מודפסות אחרות בעת סיום קורס, או בסיום הטירונות וכדומה, מקבלים תחושה של גיבוש, העלאת המורל, ואחדות בין הצוותים השונים. רבות הן החולצות שהחיילים מקבלים בעת השירות הצבאי, שהם מקבלים בסיום של כל אחד מהשלבים. פלוגה או חטיבה שמדפיסה מספר גדול של חולצות עבור החיילים שעוברים בה קורסים ומסלולים שונים, צריכה שתהיה לה חברה אחת העוסקת בהדפסה על חולצות לחיילים, חברה שתכיר את איש הקשר שמבצע את ההזמנות, את הבקשות המיוחדות, והצרכים המתאימים, וכן היא שומרת אצלה את הסמלים, הלוגואים או הכיתובים המוצלחים. כמובן שזה חוסך הרבה מאד זמן, וחיפוש אחר מקור זמין שמסוגל לתת שירות אמין באופן קבוע ובאספקה מהירה.

 

כיצד בוחרים את החברה המתאימה להדפסת חולצות חיילים?

אצלנו בברלין הדפסות תוכלו למצוא את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם, בשל הסיבות הבאות:
ניסיון:
יש לנו ניסיון  של שנים רבות בתחום של הדפסה על מוצרים מכל הסוגים ועל חולצות. יש לנו את היכולת לכוון את הלקוחות לדגמים מתאימים יותר על פי הצורך, להתאים את המידות הדרושות על פי הנתונים של המזמינים, אנו יודעים לתת יעוץ לעיצוב המתאים, לרעיונות מיוחדים, גימיקים מיוחדים ועוד.
איכות:
הניסיון הרב שלנו תורם גם להתייעלות וליכולת שלנו להפיק מוצר איכותי וראוי. אנשים רבים מתייחסים לחולצות מודפסות של חיילים כאל עוד בגד המשמש כפיג’מה. אנו לעומת זאת, מקפידים מאד על איכות החולצה וההדפסה ומשקיעים בתהליך בהתאם. יש בידינו מיכשור טכני מתקדם ואיכותי המאפשר לייצר את המוצר הטוב ביותר עבורכם.
שירות:
במרבית ההזמנות של הדפסה על חולצות לחיילים או על מוצרים כמו כובעים, דגלים ועוד, היוזמה היא של החיילים עצמם. השירות הצבאי הוא מאד אינטנסיבי ולכן לא נותר לחיילים זמן פנוי לטיפול בפרטים הנוגעים לתהליך של ההזמנה וההדפסה. לברלין הדפסות יש ניסיון רב עם הדפסות עבור הצבא, אנו מכירים את כל הניואנסים ומצמצמים את הטרחה של החיילים למינימום האפשרי. כמו כן, אנו שמים דגש על השירות שלנו. הוא ברמה גבוהה ואדיבה במיוחד ורצון הלקוח שלנו הוא הראשון במעלה.
לסיכום:
לכל החיילים והמפקדים בצה”ל המחפשים את המקום המתאים להזמין ציוד לחיילים עם הדפסה, פנו אלינו, לחברת ברלין הדפסות! אנו מבטיחים לכם שביעות רצון ומוצרים איכותיים שתהיו גאים ללבוש!

Top
דילוג לתוכן