חולצות מנדף זיעה- חווית הספורט המושלמת!

אם אתם מאוהבי הספורט, או סתם כאלה שמתמידים בפעילות גופנית אתם בוודאי מכירים את החוויה הבאה: במהלך ההתעמלות אתם מזיעים והבגדים שלכם הופכים ליותר ויותר רטובים, עד שבסוף אתם כבר מאבדים את כל הנאה שהייתה לכם מהפעילות הספורטיבית. יש לזה פתרון.

חולצות דרייפיט (DRI FIT)

חולצות דרייפיט (DRI FIT) או בשמן העברי חולצות מנדף זיעה הן חולצות.שכשמן כן הן- חולצות העוזרות לנידוף הזיעה. בעת עשיית ספורט או פעילות גופני, נידוף הזיעה הכרחי במיוחד כדי לתת לנו הרגשה נעימה (וגם לסובבים אותנו..) וזה בדיוק מה שעושות חולצות מנדף זיעה.

כיצד בדיוק החולצות גורמות לנידוף הזיעה? החולצות עשויות מבדים מיוחדים שגורמים לכך שהן סופגות את הזיעה והרטיבות מהעור אך הזיעה לא נאגרת בהם אלא מתנדפת החוצה. וכך, מצד אחד הגוף מתקרר בעת עשיית הפעילות ומצד שני נשאר יבש. וכך גם לאחר זמן רב של פעילות גופנית החולצה נשארת נעימה למגע ולא דביקה ורטובה. וכמובן, כאשר אין צורך להתעסק בכל מיני מטרדים חיצוניים, ההנאה שלכם מהפעילות הספורטיבית גדולה יותר.

כדי שהחולצה תעשה את עבודתה כראוי, יש לשים לב שחולצת הדרייפיט היא חולצה איכותית העשויה פוליאסטר וכך להבטיח הנאה רבה מהפעילות אותה תבצעו.

חולצה מתנה

מלבד חווית הספורט הנעימה אותה תקבלו כאשר תשתמשו בחולצות דרייפיט, ניתן להפוך את החולצות מנדף הזיעה למתנה מושלמת. אם האנשים היקרים לכם הם חובבי ספורט או אתם בעלי עסק הקשור לעולם הספורט, ואפילו אם אתם בעלי חברה היוצאת באופן חד פעמי ליום גיבוש או בילוי ספורטיבי, חולצות מנדף זיעה הם המתנה המושלמת! כדי להפוך את המתנה למתנה עוד יותר מתאימה, ניתן להדפיס על החולצות כל תמונה שתרצו, וכך, בכל פעם שהאנשים היקרים לכם יעסקו בספורט, הם יזכרו אתכם בשמחה על כך שבזכותכם זמן הפעילות הגופנית שלהם הוא נעים כל כך.

אצלנו תמצאו מגוון רב של חולצות מנדף זיעה במגוון סגנונות ובצבעים שונים כך שתוכלו להתאים לכל אחד את החולצה המושלמת המתאימה לו ביותר. אצלנו ניתן לעשות הדפסות מקצועיות ואיכותיות וכך להפוך את חולצות הדרייפיט לחוצות ייחודיות ומקוריות שאין עוד כמותן.

Top
דילוג לתוכן